חברת ניהול בניינים

ארקל ניהול בניינים

כל בניין, מסחרי או למגורים, דורש תחזוקה שוטפת הכוללת ניקיון, טיפול בתקלות שונות, בדיקת תקינות מעליות, שירותי גינון והרבה מעבר לכך. התחזוקה השוטפת תורמת להעלאת הערך של הבניין והדירות בו, שיפור איכות חייהם של הדיירים, שיפור הבטיחות בשימוש בבניין והימצאות בסביבתו ועוד. חברת ניהול בניינים מקצועית תוכל לדאוג לכם לכל השירותים הנדרשים לאחזקת הבניין בכל הכרוך בכך. לא פשוט לבחור חברת ניהול בניינים כיום כיוון שאנו שומעים בחדשות כאלה המעגלות פינות ומחפשות להרוויח יותר על חשבון הבטיחות ואורח חיי הלקוחות שלהם. אנו בארקל שמים את הלקוחות במרכז והמוניטין שלנו נבנה לאורך שנים של עבודה קשה ודאגה ללקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר. לא נסכן את המוניטין שצברנו לאורך כל כך הרבה שנים ונפגע בלקוחות שלנו בשביל עוד קצת כסף. החברה יציבה וחזקה מאוד ומעסיקה עשרות עובדים ואנשי מקצוע בתחומי התמחות שונים לצורך תחזוקה שוטפת של בניינים ומבנים פרטיים ומסחריים בכל סדר גודל.

אילו שירותים החברה מספקת?

חברת ארקל מספקת שירותי אחזקה שוטפים, החל מאב בית/איש תחזוקה האחראי על בדיקות שוטפות בבניין שלכם ותיקון תקלות, זיהוי תקלות המצריכות אנשי מקצוע ועוד. כמו כן החברה תדאג לתיקונים וטיפולים שוטפים במערכות החשמל, האינסטלציה, הגז, המיזוג וכל הנדרש בכך. מטעם החברה יהיו עובדי ניקיון וגננים שיספקו שירותים אלה להבטיח שהות נעימה, נינוחה ובטוחה לדיירים, לשוכרים או לאורחים בבניין. לצד שירותים אלה החברה מספקת עוד שירותים נוספים ומגוונים בהתאם לצרכי הלקוח. המעטפת הכוללת של השירותים מותאמת אישית לכל לקוח לפי צרכיו, בהתאם להיקף ולתדירות שהוא דורש.

חברת ניהול בניינים

הטעויות הנפוצות שאנשים וגופים שונים עושים בשכירת חברת ניהול בניינים:

  • הם לא בודקים את הניסיון של החברה והבניינים הקיימים שהיא מתחזקת. חשוב לבקר בבניין שכזה או אפילו יותר מאחד ולהתרשם מהעבודה בשטח.
  • הם מסתמכים על שיחת טלפון בלבד. בקשו להיפגש עם נציג חברת הניהול בבניין שלכם כדי שיראה ויתרשם מהבניין, שאתם תוכלו להתרשם מאיש המקצוע וכדי שהוא יוכל לתת לכם הערכת מחיר מדויקת ונכונה יותר.
  • אינם בודקים אילו שירותים החברה מספקת. ועדי בניינים או בעלים של משרדים ומבנים שונים המזמין חברת ניהול בניינים עשוי להיות בטוח שהחברה מספקת הכול מהכול ולכל צורך אולם יש חברות ניהול המספקות רק חלק משירותי התחזוקה ועם כוח אדם מצומצם – בדקו את הנושא לפני שאתם סוגרים חוזה עם חברת הניהול.

לסיכום חברת ניהול בניינים חיונית מאוד לשמירה ותחזוקה שוטפת על הבניין. בין היתר תהיה אחראית על הניקיון, הגינון, האבטחה והטיפול השוטף בתקלות שונות בבניין. יש חברות שאף מציעות שירותים נוספים כמו איטום וזיפות גגות ועוד. אנו בחברת ארקל נספק לכם כל מה שאתם צריכים עם מעטפת מלאה מותאמת אישית. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה
אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה