חברת ניהול ועד בית מחירים

מוצאים חברת ניהול ועד בית מחירים

בראש כל בניין מגורים עומד ועד הבית. מדובר לרוב המשפחה נבחרת (או שתיים) על ידי רוב דיירי הבניין באספה/הצבעה רשמית שנערכת ביניהם לבחירת ועד הבית. כאמור הניהול והתחזוקה השוטפת של הבניין מתבססת על איסוף הכספים החודשי של ועד הבית מהדיירים כאשר הכסף נכנס לקופה הנקראת קופת ועד הבית. מקופה זו משתמשים בכספים לניהול התחזוקה השוטפת של הבניין לרווחת הדיירים בו: החל משירותי ניקיון, גינון, תחזוקה שוטפת של המעלית, מערכות החשמל, האינסטלציה, מערכות המיזוג, האבטחה ועוד. מכיוון שמדובר בעול עבור מרבית המשפחות הרי שזה דורש זמן השקעה רב, לעתים מריבות ואי נעימות מול דיירים שלא משלמים בזמן את דמי הוועד או כאשר אינם מרוצים מהפעילות הנוכחית של הוועד. לצורך כך לעתים נהוג לשכור את שירותיה של חברת ניהול ועד בית חיצונית.

חברת ניהול ועד בית מחירים

היתרונות של חברת ניהול חיצונית:

אין צורך לריב יותר עם אף אחד או לדאוג לנושא התחזוקה השוטפת של הבניין. כאשר משתמשים בישרותי חברת ניהול ואחזקת מבנים במידה ויש תקלה שרוצים לדווח עליה החברה החיצונית מעמידה לרשות הדיירים אפליקציה או מס' טלפון עם מוקד שירות לקוחות זמין 24/7 וכך הדיירים יכולים להתריע על תקלה. יתרה מכך החברה תבצע בדיקות תקופתיות עם אנשי מקצוע מטעמה ובמידת הצורך גם תבצע את התיקונים הנדרשים. החברה תגבה את תשלום דמי הוועד מהדיירים ואף תטפל משפטית בסרבני תשלום. כמו כן החברה תנהל את פנקס הקבלות ואת התשלום והנהלת החשבונות מול ספקים ואנשי מקצוע שונים.

כמה זה עולה לנו?

כאשר מדובר על חברת ניהול ועד בית מחירים עשויים לנוע בין 50 ל-80 שח לדירה רק עבור הניהול הכללי ושירותי תחזוקה שוטפים. לצד אלה יש הוצאות המתווספות בהתאם לצורך. כך למשל תחזוקה שוטפת של הגינה עשויה לעלות כ300-400 ₪ נוספים לכל ביקור ויש יש צורך להחליף חלקים או לשתול עצים העלות עשויה להתייקר מעט. שירותי הניקיון עשויים להיות גם כן חלק ניכר מהעלויות כאשר המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמות הדירות בבניין ולתדירות הניקיון שלו. על תחזוקת מעליות משלמים בעלות ממוצעת של כמה מאות שקלים לחודש, גם כאן תלוי בכמות הקומות/תחנות העצירה של המעלית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה
אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה