ניהול ואחזקת מבנים

ארקל ניהול ואחזקת מבנים

שירותי ניהול ואחזקת מבנים הינם שירותים נפוצים מאוד אך גם חיוניים מאוד. הם ניתנים על ידי חברות אחזקה שונות המתחזקות עובדים מתחומי הניקיון, החשמל, האינסטלציה, הגינון והשיפוצים. לעתים גם מתחום האבטחה ותחומים נוספים. ישנן חברות קטנות המספקות כמה שירותים בסיסיים ואחרות גדולות יותר כמו חברת ארקל ניהול ואחזקת מבנים למשל המספקת מעטפת מלאה לאחזקת מבנים בכל סדר גודל, בכל הארץ ומכל סוג: בנייני משרדים, מתחמים מסחריים, מתחמי קניות, בנייני מגורים ועוד.

מדוע כדאי להיעזר בחברת ניהול ואחזקת מבנים?

חברת ניהול ואחזקת מבנים תסייע בהענקת שירותי אחזקה שוטפים ממקור אחד. אם ניקח לדוגמה בניין מגורים הרי שכדי לשמור על הבניין, הניקיון השוטף ואפילו ניהול ועד הבית כדאי יהיה להיעזר בחברה חיצונית לביצוע עבודות אלו. חברת אחזקת מבנים תשלח עובדי ניקיון בכפוף להסכם מול הדיירים על היקף העבודה ותדירות שבועית, תדאג להזמין אנשי מקצוע לבדיקת תקינות מערכות ותשתיות שונות בבניין, תדאג לקבל התראות וטענות מהדיירים ולטפל בבעיות השונות הקשורות לתחזוקת הבניין ועוד.

ניהול ואחזקת מבנים

בין השירותים הנפוצים והחשובים של חברת ארקל:

  • שירותי ניקיון – מהשירותים החשובים והנפוצים ביותר בכל בניין וחלק בלתי נפרד מהאחזקה של כל בניין. שירותי ניקיון כוללים טאטוא ושטיפה של חדר הלובי, המעלית, חדר המדרגות, ניקיון השטח הציבורי בכל קומה ועוד. שירותי הניקיון שומרים על בריאות הדיירים, הפחתת הסיכון להחלקה על נוזלים שונים הנשפכים בלובי או היתקלות עם לכלוך אחר שעשוי לשמש כמכשול במיוחד מסוכן עבור האנשים המבוגרים בבניין.
  • תחזוקת מערכות החשמל – עבודות חשמל בכל הבניין ינוהלו על ידי חשמלאי מוסמך בדרגה הנדרשת לטיפול באותו סוג מבנה. מערכות החשמל עשויות להיות אחראיות על שער הכניסה לחניה, על מערכת האינטרקום, על מצלמות האבטחה בבניין, על המעלית וכמובן על התאורה בשטחים הציבוריים.
  • תחזוקת מעליות – המעלית משמשת את הדיירים מדי יום עשרות פעמים, חשוב לבדוק את המעלית על ידי מהנדס פעמיים בשנה לרבות תחזוקת המעלית ע"י הוראות יצרן ועל ידי חברה מוסמכת לכך.
  • תיקוני אינסטלציה – מערכות האינסטלציה בבניין הם אלה שמאפשרות את זרימת המים לבניין ולדירות. יש גם בניינים בהם מותקנים על הגג מערכות חימום סולאריות למקלחת. משום כך חשוב לדאוג לטיפול מהיר בתקלות וכן לאיש תחזוקה שיוכל לבצע בדיקות כלליות לעתים קרובות.
  • שירותי גינון –  חשוב מאוד לתחזק את הגינה למניעת הגעת חרקים ומזיקים שונים שיכולים לסכן את בריאותם של הדיירים, להוות בעיה תברואתית ואף להגיע מהגינה אל תוך ביתם של הדיירים. כחלק משירותי הגינון יבוצע ניקיון, גיזום עצים ושיחים, פינוי עלים וענפים, שתילת פרחים, סידור אסתטי ועוד.
  • אבטחה – אבטחת המבנים כוללת שומר בלובי ובנוסף אליו סיירים אשר מסיירים במבנה על מנת לספק לדיירים ביטחון מלא.

היתרונות בעבודה עם חברת ארקל ניהול ואחזקת מבנים:

ארקל מספקת שירותי ניהול ואחזקת מבנים במגזר הפרטי והעסקי. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום ומונה עשרות עובדים IN HOUSE הדואגת לכלל לקוחות החברה לכל הצרכים השונים. החברה יכולה לטפל במגוון סוגי פרויקטים ומבנים, כולל כאלה בעלי רמת מורכבות גבוהה או דרישות גבוהות מהדיירים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה
אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה