ניהול מבנים מסחריים

ארקל ניהול מבנים מסחריים

מבנים מסחריים מסוגים שונים כמו קניונים, מפעלים, מרכזים מסחריים שונים, בתי חולים, בנייני משרדים ואחרים זקוקים לשירותי ניקיון ואחזקה באופן שוטף. בדרך כלל הבניין עובר לניהול של חברה חיצונית שיכולה לספק את כל השירותים בהיקף הנדרש. ניהול מבנים מסחריים הוא לא דבר פשוט וחשוב לעבוד עם חברת ניהול שיש לה מספיק ניסיון, כלים וכוח אדם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

שירותי ניהול מבנים מסחריים באופן שוטף:

  • ניקיון – כמובן שהשירות העיקרי או לפחות הראשון שצריך לדבר עליו הוא נושא הניקיון. בכל מבנה חשוב לדאוג לניקיון, במיוחד במבנה של מבנים מסחריים שם יש פעילות גדולה של אנשים והלכלוך מצטבר במהירות. חשוב לדאוג שיהיה נקי, נעים ולא מסוכן ללכת בתוך המבנה או בשטח החיצוני הסמוך לו.
  • אבטחה – בדרך כלל במבנים מסחריים יהיו גם שירותי אבטחה. בין אם מדובר במצלמות אבטחה ומעקב שוטף, חדר בקרה או מאבטחים וסדרנים הנדרשים במקום חברת הניהול תצטרך לדאוג לכך מטעמה.
  • תחזוקה שוטפתניהול מבנים מסחריים דורש תחזוקה שוטפת וזמינות מהירה של אנשי מקצוע עם תחומי התמחות שונים: חשמל, אינסטלציה, גז, מיזוג, מעליות, מדרגות נעות ועוד. תקלות יכולות לקרות על בסיס יומי ללא קשר לאיכות איש המקצוע ובמקרה של תקלה חברת הניהול תצטרך לשלוח איש מקצוע מטעמה במהירות לטפל בתקלה.
  • גינון – כל מבנה מסחרי או מרכז מסחרי דואג גם לגינון וצמחייה בין אם בתוך המבנה ובין אם מחוץ למבנה ומסביבו. חברת הניהול תספק שירותי גינון שכוללים גיזום, הדברות, שתילת צמחים ועוד.

 

ניהול מבנים מסחריים

אם אתם זקוקים לשירותי ניהול מבנים מסחריים צרו קשר עם חברת ארקל ניהול ואחזקת מבנים, המתמחה בשירותים אלה, ונשמח להיפגש אתכם ללא התחייבות. החברה בעלת ניסיון רב וכוללת עובדים רבים ואנשי מקצוע שיספקו שירותים מהירים ומקצועיים מבלי להפריע לפעילות המקום.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה
אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה