ניהול מגדלי משרדים

שירותי ניהול מגדלי משרדים

מגדלי משרדים יכולים להיות מגדלים של 3-5 קומות ויכולים להיות גם גורדי שחקים של עשרות קומות לגובה. אופי הטיפול בבניינים אלה תלוי בגודל הבניין, רמת היוקרה שלו ושל המשרדים בתוכו וכן בפרמטרים שונים בהתאם לצרכים במקום. משום כך גם קשה להחליט על מחיר אחיד או אפילו טווח מחירים הגיוני כיוון שזה עשוי להשתנות בין מגדל משרדים אחד לאחר בהתאם לצרכיו וגודלו.

ניהול מגדלי משרדים

שמירה על ניקיון המשרדים:

כל בניין משרדים נדרש בתחזוקה שוטפת של הניקיון. בבניינים מסוימים שירותי הניקיון יהיו באחריות השוכרים אולם בבניינים המתוחזקים על ידי חברת ניהול מגדלי משרדים דמי הניהול אותם משלמים השוכרים הולכים על שירותי הניקיון והתחזוקה של הבניין. בין היתר גם שירותי ניקיון הכוללים שירותי ניקיון למשרד, ללובי הכניסה, למסדרונות, המעלית, חדרי המדרגות ועוד.

טיפול בתקלות שוטפות:

בכל בניין משרדים יש מערכות חשמל, אינסטלציה וכן מערכות אחרות הנדרשות בבדיקות שוטפות, טיפול בתקלות בעת הצורך, החלפת חלקים ועוד. הבדיקות והתיקונים הללו נעשים על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומוכשרים בתחומם מחברת ניהול מגדלים ולא כל איש תחזוקה יכול לבצע אותם.

איך לבחור חברת ניהול מגדלי משרדים?

ניהול מגדלי משרדים היא עבודה שוטפת ומקיפה המצריכה חברת ניהול ואחזקת בניינים מקצועית ומנוסה וכמובן גם אמינה. אתם רוצים לעבוד מול חברה שיכולה לספק לכם את השירות הנדרש בהיקף הנדרש וללא פינות מעוגלות. כמו כן אתם רוצים לבדוק את המוניטין של חברת ניהול המגדלים, הוותק והניסיון שלה. כמה עובדים יש לחברה? האם הם זוכים להכשרות מקצועיות? האם החברה מעסיקה אותם כחוק עם כל התנאים הסוציאליים הנדרשים? האם לחברה יש רישיון עסק לניהול ואחזקת מבנים? מוטב גם לשמוע המלצות מלקוחות קיימים וכמובן ללכת לראות בעיניים מגדלים אותם החברה מתחזקת באופן שוטף עם עדיפות למבנים הדומים למבנה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה
אולי יעניין אתכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה